onsdag 21 september 2011

Åter en dag..

Fast i mitt tentaplugg! Jag blev inspirerad av en klasskompis som rekomenderade att man skulle sätta upp små lappar som man kollade på varje dag innan tentan.. Vilket jag har sysslat med idag. Visserligen har jag inte satt upp dem någonstans än men jag tror att det kommer att funka vilket fall som helst. Bara det att jag inte behöver tänka att jag måste "öppna" mina böcker hela tiden, utan det räcker med att jag tar fram dessa små lappar och tränar på dem..!

Vi har fått ett mail från Ving också, där de meddelar att det kommer att ske ett byggarbete precis utanför vårt hotell under den tiden som vi kommer att vara där, i Thailand alltså. Så de undrar ifall man vill byta hotell vilket jag har pratat lite med familjen om idag. Jag pratade med Ving oxå och insåg att det inte fanns så mycket andra altenativ för samma pris. Men ville vi lägga till lite grann så fanns det ett annat läckert hotell som hade lika avstånd till havet! Så jag får slå en pling i morgon igen och hoppas på att det fortfarande finns kvar..! :)

Nu snart så börjar Bonde söker fru. Vilket man inte kan missa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar