tisdag 13 september 2011

Tisdag

Klockan ringde vid halv åtta tiden åhh så trött jag var, snoozade ett tag innan jag kunde få upp ögonen och börja läsa boken. Hann läsa ett tag innan jag var tvungen att bege mig till skolan där jag skulle träffa min studiegrupp. Vi delade upp arbetet inför seminariumet på fredag och sen cyklade jag hem igen. Jag får panik över att behöva gå ut, i detta väder..!



Varför bor man i Sverige egentligen ? När det är sånt här väder..! Det är frågan de..!


Vi ska käka lite lunch nu om ett tag innan det är dax för både mig och Mange att dra tillbaka till skolbänken. Han ska ha mattelekton och jag ska ha föreläsning klockan 14,15-16. På hemvägen måste jag förbi ST1 macken och hämta ut mina böcker som har kommit. Äntligen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar