tisdag 27 september 2011

Tisdag

Sitter här framför datan med en Risifrutti Pärondröm i handen och försöker lugna ner mig. Imorse ringde klockan vid sex därför att jag skulle upp och plugga in det sista inför salstentan som började 08,00. Den var sjukt svår! Eller svår och svår, men det var mycket som jag inte alls hade pluggat på och stora frågor! Inte alls vad en annan är van med från tidigare salstentor. Så tyvärr så har jag inte för stora förhoppningar på denna.. :( Så tråkigt när man pluggat för engångs skull lixom och läst i böckerna tlm! ;) Aja tur att det finns omtentor!

Igår så jobbade jag till klockan 12. Det blev promenad både till och från jobbet då jag lyckats tappa bort mina nycklar så jag inte får upp cykeln. Smart brud. När jag kom hem satte jag igång med plugget på engång och höll på tills klockan var strax innan fem då Jeanette och Martin kom och hämtade upp mig och Elin. Vi hade nämligen intro med Engelskan. Kändes väldigt onödigt det där, det var inte direkt så man fick veta så mycket nytt. But now thats done så nu är det bara att sätta igång med även engelska pluggandet då! Mycket just nu!

Och inte nog med det.. I morgon börjar en ny delkurs! (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar