torsdag 8 september 2011

Malin i pluggpanik

Den här började ju sådär lagom bra. Då jag inte hade fått min bok ännu som jag beställde i måndags och som jag är tvungen att ha läst till i morgon, så var jag tvungen att bege mig ut på staden på bokjakt. Det gick ju inge vidare då den var slut överallt. Jaha, tänkte jag och gick till Carolina Reviva biblioteket där den skulle finnas att läsa där.. Ajoo tjena. Den var det nog någon som redan tagit och inte fanns den på Stads biblioteket heller..! Lyckat Lyckat tänkte jag och försökte få tag på min ena grupp kompis men fick inget svar.

Som tur var så svarade min andra grupp kompis och jag hade tur för hon var så snäll och lånade ut den till mig! Så nu har jag suttit och pressat ögonen på boken hela eftermiddagen/ kvällen! Mina ögon ser typ bara massa bokstäver just nu, men dom uppfattar inte vad det blir för ord.. Haha!

Nej lite paus till Robinson/ Sol, fest och oroliga föräldrar! Sen är det bara att luta sig tillbaka på plugget igen, vi har nämligen redovisning i morgon! KUL !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar