tisdag 20 september 2011

Tisdag

I morse vaknade jag av att Mange säger att han ska gå upp, jag tror att klockan är runt sju och min klocka ska ringa en timme senare.. Jag frågar ändå vad klockan är och han säger halv TIO !!! Då ska ni veta att min föreläsning började 10,15 !

PANIK !! Var bara förnamnet av vad jag fick och rusade upp och var arg över att han inte hade väckt mig.. Men stackarn som trott att jag började klockan 12 haha. Aja, jag hann i god tid i vilket fall som helst och dagen var räddad.

Sista föreläsningen innan tentan. Så om en vecka infinner jag mig på salsskrivning. Huuuuwa! Inte alls taggad, men ska plugga denna vecka och göra mitt absolut bästa. Tänkte faktiskt öppna böckerna redan nu.. :) Ambitiöst!

Igår satt jag med mitt andra plugg till min distanskurs. Skickade in uppgiften vilket kändes bra! Slipper man tänka på den kursen ett tag framöver, innan det är dax för nästa uppgift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar