torsdag 1 september 2011

Fullspäckad dag

Jag och me love åkte till Boländerna i förmiddags och shoppade lite granna, vi hann även med en sväng på City Gross där vi handlade lite käk..! Pengarna rök kan man ju säga..! Grr hatar de där, varför ska det alltid säga svisch där är allting borta på engång ? Don´t like.

Sen åkte vi hem och jag gjorde mig redo för att cykla iväg på lektion. Jag träffade min lilla grupp vid halv två och vi var väl klara på fem minuter typ. Ambitiösa j*vlar! Sen var det redovisnings eftermiddag som gällde och det flöt på bara bra.

Slutade vid fyra så då cyklade jag ner på stan och gick omkring och strosade medan jag väntade på att syster skulle komma. Gjorde lite fynd sådär!

Efter att affärerna hade stängt så rörde jag mig hemåt och käkade middag. Mange hade lagat torsk och ris som jag värmde på, då han hade kilat iväg på jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar