fredag 30 september 2011

Fredag - HELG PÅ INGÅNG!



Dåså var det äntliiigen fredag igen och dax för helgen att ta fart ännu en gång. Denna fredagsförmiddag spenderades i skolan på föreläsning. Det verkar verkligen som att det kommer att bli en tuff delkurs detta minsann! Huuua mig vad jag INTE ser fram emot det.. =/


Väl hemma så ekade det i lägenheten för alla andra var ute på jobb. Ja förutom Amazing då som såklart ville springa ut och leka på engång. Det fick hon, då även jag satt en stund på balkongen och njöt i solen. Inte för att jag tror att man får någon färg vid denna tid på året men härligt var det minsann! Solen stekte på riktigt konstigt egentligen med tanke på dagens datum 30 september lixom.


Vad händer nu då? Jo strax börjar kvällens IDOL och då sitter vi självklart bänkade! (: Det ska bli spännande att se vilka juryn har valt ut som wildcards..! Senare efter det så kanske det blir någon film eller så. Mysig lugn hemma soffa tv fredag! För engångs skull. Inte likt Malin som brukar vara ute och ränna på helgerna. Men hon känner att det behövs en lugn helg speciellt efter att ha pratat med Christina. Jag blev ju nästan lite rädd för mig själv där ett tag..! haha ILLA.


Trevlig helg på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar