söndag 25 september 2011

Söndag

Så då var även denna helg förbi och allt pluggande som var tänkt att bli av idag har ju gått åt pipan! Gjort nada pga att jag inte känner mig bra alls.. Vette tusan om det fortfarande är baksmällan som sitter i eller om det även är någonting annat som spökar.. ?!

I fredags då så jobbade jag som sagt på förmiddagen och tillbringade sedan cirka två timmar hos frissan. Hann även gå en vända på stan med Moa innan jag var tvungen att dra mig hemåt och fixa mig i ordning inför kvällen. Cissi och hennes kompis Pär kom på besök och vi drack alkohol och hade det väldigt trevligt. Kvällen slutade som vanligt nere på stan..! (:

Igår så var bakis bara förnamnet och jag som skulle iväg på inflyttningsfest hemma hos Ellinor med Bellie. Jag tog mig i kragen och pallrade mig dit men tyvärr så tog illamåendet över och även fast jag försökte så blev det bara värre..! Så det blidde en kort kväll för min del tyvärr! Soffliggandes framför tven resten av kvällen i fosterställning. Inte att föredra! Huuua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar