torsdag 28 juli 2011

Västerås

Kom nyligen hem från några härliga dagar i Västerås. Som har varit fyllda med sol, bad och vin. Precis som det ska vara på sommaren. Vi lyckades verkligen med vädret oxå då det var toppenväder både i tisdags och igår, idag med för den delen. Men det där med brännan håller jag hoppet på Turkland..! En vecka där borta ska väl ge susen..! Hoppas jag! :)

Igår var vi ut på krogen i Västerås, det var kul att prova på nått nytt ställe, och gå ut i en annan stad! Det borde man göra oftare än vad man gör egentligen. På dagen så åkte vi in till Skultuna badet där vi solade och badade i poolerna. Senare på eftermiddagen grillade vi innan alla fem skulle samsas om en och samma dusch! Vilket gick jätte bra!

Verkligen två toppendagar! Nu är jag ledig i morgon också eftersom jag lyckades byta bort mitt kvällspass till en väldigt snäll kollega. Så jag ska jobba åt honom en dag i nästa vecka. På min egentligen sista "semestervecka". Som jag än så länge inte har sååå planerad. Förutom att helgen ska spenderas med family på barndomsön! Men jag kommer nog med all säkerhet att få dagarna att gå! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar