tisdag 19 juli 2011

Godmorgon!!

Klockan är snart elva och jag sitter här nyvaken och snorig som en gris.. Inte den allt för ulltimata dagen på en fin varm sommardag som denna. Men det får gå endå..!

Igår kväll var jag och Mange och besiktade våra små kattungar. De blev även id-märkta och fick sin sista vaccinationsspruta. Så duktiga så.. :) Dessutom är de 12 veckor nu så nu får de flytta ! Vi har ju lyckats hitta nya hem till två av våra missar. Som båda kommer att flytta nästa vecka! Så än så länge återstår bara en liten kille. Men faktiskt så gör det mig ingenting om det skulle bli så att vi inte hittar något nytt hem för honom. Två katter är ju endå helt okej att handskas med.. Skillnad om det skulle vara typ fyra stycken haha !!

I eftermiddag ska jag upp till Ackis, har en bokad röntgentid där för min hals. Äntligen! Nu vill jag veta vad det är med den, Struma? Vi får väl se.. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar