fredag 22 juli 2011

FREDAG

Då var det helg igen då! Det gillar vi. Men vad ska jag göra idag då? Jo, tänkte väl börja med att laga lite gröt till frukost. Jag har ju börjat mitt nya nyttiga liv igen.. Som har gått åt helvete nu i sommar..! MORR Men nu j*vlar har jag typ 22 dagar på mig att gå ner det som jag har gått upp igen tills vi drar till Turkiet. Jag kommer att behöva all hjälp som jag kan få! För jag lovar att chokladkakorna och Geishan i kylskåpet lockar otroooligt mycket..!


Men det ska gå..!! Har i alla fall varit duktig sen i måndas.. Inget godis eller nånting. Så nu gäller det bara att hålla det också, och det viktigaste av allt. Att det syns och ger resultat!


Sen ska jag väl kila ner på stan kanske eller Gränby? Vi får väl se. En vända på Systemet i alla fall, för ikväll blire partiii !! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar