tisdag 12 juli 2011

Joggingtripp i morgonsolen!

Nyduschad tjej! Nu är jag så gott som färdig! Väskan är packad.. Nästan fööör packad. Den gick knappast att stänga och har inte lagt ner riktigt allt än. För jag kom ju på att jag måste lägga ner schampoo och lincprylarna i resväskan och inte i handbagaget för det är ju VÄTSKA!! Haha smarta jag! Borde ju jag veta som flygit ett antal gånger..!

När jag nästan var färdig och hade hunnit med att plocka undan lite här hemma så gick jag ut i morgonsolen och tog mig en liten joggingrunda. Väldigt skönt och avkopplande! Men jag måste säga att jag var så gott som halvblind när jag kom spingandes på cykelvägarna, för hade tagit på mig mina gamla glasögon som jag knappt ser ett skvatt i, eftersom jag ville vänta lite med att sätta i lincerna + att mina nya glasögon är försvunna! Men det gick bra de me..! Kom hem helskinnad och på samma tid som vanligt! (=

Nu borde jag klä på mig och käka lite frulle innan det är dax!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar