måndag 18 juli 2011

Back in Uppsalastad!

Landade på Strindbergsgatan runt sex-tiden i morse, en aning trött sådär! Så nu har jag sovit ett antal timmar och försökt tagit igen nattens missade sömn. Lyckades även åka på en förkylning nere på Gotland, så är tvungen att snyta snoken typ hela tiden! Det gillar vi inte så här mitt i sommaren! MORR

Jag har haft ett par underbara dagar på paradisön! Dock inte allt för mycket sol men det har ändå varit helt fantastiskt! Vi har hunnit med både det enda och det andra. Började första kvällen i tisdags då jag landade med en utekväll inne i Visby och dagens efter njöt vi nere vid havet! Sen har vi även varit i Lickershamn, Blå lagunen och även Tofta hann vi med igår då det var den varmaste dagen på hela veckan. Sen har vi ju även haft lite regn då vi passade på att vandra runt inne i Visbystad! JÄTTE MYSIGT!

Sista kvällen åkte jag och Semlan in till Visby och parkerade bilen under vårt gamla träd som vi även gjorde för 3 år sedan. Där vi satte oss på en filt och drack lite vin innan vi drog ner till hamnen och Hamnplan 5. Tyvärr så missade vi Björn Rosenström som skulle spela där på kvällen, då vi kom ner aningen försent..! Men helmysig kväll trots detta! :D

Nu är jag åter hemma i vardagen igen, men börjar som tur är inte jobba förän på onsdag! Så jag har lite tid på mig att vila upp mig.. Och hoppas på att förkylningen lägger sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar