fredag 8 juli 2011

Torsdag!

Vaknade runt nio idag och har nu käkat frukost och lagt ut en ny annons om kattungarna på blocket. Hoppas på bättre lycka denna gång! Om inte så får vi behålla våra små livliga killar..!


Jag borde egentligen ta tag i röran här hemma men orken finns inte riktigt med mig.. Hahha ovanligt. Nopp inte det minsta. Men kan ju tala om för er att solen där utanför lockar betydligt mer om jag säger som så..! Tänkte gå ut och lägga mig på gräsmattan ett tag i alla fall och sen kanske ta tag i allting här inne. Det tycker jag låter tipp topp ! ;)


Jobbar kväll idag, 16-22. Jätte trevlig fredags syssla eller vad säger ni..?!

2 kommentarer:

  1. Ähh skit i röjandet, sånt kan man hålla på me när de regnar=) Höhö

    SvaraRadera
  2. Hahha joo det har du helt rätt i ! :D

    SvaraRadera