onsdag 6 juli 2011

Sooft dag!

Jobbade 7,30-13 idag, skippade rasten så jag kunde gå en timme tidigare. Sen cyklade jag hemåt och la mig på baksidan. Jag kunde ju inte missa soltimmar i det underbara sommarvädret! Runt två kom Emelie och vi drog iväg till Vårdsätrabadet och njöt i värmen. En aning kallt i vattnet idag måste jag säga men lyckades i alla fall att ta två dopp! :D
Nu på kvällen har vi bara slappat allihopa här hemma i lyan.. Syster är fortfarande kvar, hon håller till på soffan.. Jag tror inte att hon är så sugen på att flytta hem igen haha stackarn. Med tanke på pendlingen.. Men mamma var i alla fall här och hämtade alla hennes grejjer idag på eftermiddan! Och såklart att hon skaha nånting att klaga på.. Som vanligt..! Men det är väl så det ska vara att föräldrar alltid ska vara föräldrar! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar