söndag 3 juli 2011

HEMMA IGEN!

Och därmed befinner sig Malin på hemmaplan igen efter flera dagars härlig semester! Så skönt att vara borta men samtidigt så otroligt skönt att få komma hem igen speciellt då till min käre sambo och mina underbara små djurevänner som man saknar så mycket när man är ifrån dem.

Men som ni alla vet så åkte jag och systeryster iväg neråt i landet i onsdags förmiddag. Vi kom iväg hemifrån strax efter nio och stannade först till vid Gränby och handlade lite käk och en kylväska till resan. Sen stannade vi även till på ÖB och handlade det billigaste tältet vi kunde hitta + att Linnea skulle ha en luftmadrass att sova på. Efter allt detta så körde vi ner mot Göteborg. Efter ett antal timmar var vi framme och letade då upp en camping som Bolle och Johanna redan befann sig på! Standarden på denna camping behöver vi knappast gå in på mer än att jag kan säga: Åk inte dit om ni inte går efter enbart budget! ;) Men i alla fall så checkade vi in i vår lilla stuga och gick sedan ut på lite spaaaan. Kvällen gick och senare på kvällen anlände även våra kära vänner Elin och Tommy till stugan!

I torsdags var det Liseberg som gällde för hela slanten och kan inte säga annat än att så lätt värt det! Jag bara ÄLSKAR sånna place!! :D

Igår, fredag så åkte Bolle och Johanna hemåt mot Uppsalastad igen och vi andra fortsatte vår semester yttligare en bit neråt i landet. Nämligen mot Ullared där det skulle bli SHOPPING!! Vi campade på Ullareds camping och spanade in shoppingcentret redan samma dag! Vi ville ju ha lite försmak på den kommande dags shoppingtrippen! Åhhhh me just löööööved it !! :D Det var ju helt galet! Det var så stort och det fanns så mycket att välja på..! Man kunde knappt sluta att lägga saker i vagnen.. Hahaha :D

På kvällen blev det massa vinmys med mitt finaste sällskap och i går fortsatte shoppingen för mig och syster..! Innan vi senare på kvällen även vi drog oss hemåt mog Uppsalastad, och Elin och Tommy fortsatte sin semesterkärlekstripp!! ;D

Anlände sent igårkväll hem till Strindbergsgatan och det var inte mycket mer än att ställa klockan inför dagens äventyr. Då vi fortsatte uppåt mot Furuvik där resten av familjen inklusive Moa och Julia väntade! Dock var inte vädret med oss denna gång, men mycket karusellåk med brudarna vart det i alla fall !! :D

Härliga dagar har jag haft minst sagt!! Men nu återgår jag till vardagen och arbetet igen. TYVÄRR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar