måndag 11 juli 2011

Sorry för min frånvaro!

Nu ni ska ni få veta vad jag har sysslat med i helgen, då jag inte har skrivit sen i lördags! Då jag tillbringade kvällen med fina flickor på en smällhet balkong med god mat och dricka! :D Senare på kvällen drog vi oss ner mot staden och tillslut hamnade vi på Bullit! Grym kväll!! :D

Igår så mådde jag ju som förtjänat. Självförvållat minst sagt.. Och jobba kväll skulle jag ju oxå göra. Hahha LYCKAT! Men sov i alla fall fram till efter 15 så jag skulle palla trycket.. Och jag tog mig iväg till 16 då jag skulle börja och klarade av hela kvällen !! Duktigt Malin! ;)

Sen skulle jag ju upp i morse igen för att jobba 7,30-14,30. Sååå trött jag har varit! Haha helt sjukt. Men inatt, nu inatt alltså, ÄNTLIGEN ska jag få sova ut! I alla fall i några timmar, då jag måste upp i tid och packa inför GOTLAND! För i morgon åker jag nämligen..!! :D Vilket kommer att bli AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar