tisdag 5 april 2011

Tisdag

Idag har jag befunnit mig i Gävlestad hela dagen lång. 05,45 ringde klockan imorse och jag skulle med tåget som gick 06,49.. Det var ju inte så lyckat. Jag som vanligt ute i sista sekund och fick halvspringa hela vägen ner till stationen och när jag står i rulltrappan tror ni inte att jag ser tåget åka iväg då eller?? JO SÅKLART !! =/ Det vart regionalen för min del..

Skolan hole day, slutade 16 och då tog jag mig hemåt och denna gång hann jag med upptåget. Jag kunde inte hålla mig då en alkis var med och satt mittemot mig och spillde ut öl i hela gången, och satt och svamlade massa knasiga saker.. "Stockholm i mitt hjärta" "Håll huvudet åt höger" "Nej åt vänster" "Stockholm Stockholm" Man kanske skulle bli alkis då får man ju åka gratis ju..! Riktigt fusk! :O Vad är det för värld vi lever i egentligen??


När jag kom hem var det bara till att ställa sig framför spisen. Malins special vart det idag eller kycklinggryta närmare bestämt med ris och curry ! Mumma! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar