fredag 8 april 2011

Det svåra valet?!

Jag blir alltid lika nojjig och osäker inför valen, när jag ska välja kurser. Vårtermin som hösttermin. Men efter att ha pratat med en syo så brukar jag alltid känna mig lite klokare vilket jag gör även denna gång.. Jag pratade nyss med en syo och jag har ju hela tiden varit inne på att jag skulle söka till beteendevetarprogramet i höst. Men nu fick hon mig på andra tankar igen, dels för att man blir så pass begränad i sin utbldning då. Hon sa att jag kommer få precis samma examen om jag läser enstaka kurser som om jag läser programet och det känns jätte bra faktiskt. Så nu kommer jag att fortsätta i samma spår endå fast jag varit så himla osäker innan.. Men det känns bra, för då kommer jag även att kunna räkna med de kurser som jag läst nu och även Barn och ungdomsvetenskap A. För läser jag programet så får jag endast en termin valfri och då kommer jag inte att kunna räkna med de kurser som jag läst denna termin och det känns ju lite små drygt faktiskt. Så nu har jag betämt mig! Jag fortsätter i samma spår som innan för jag kommer ju ändå få precis samma slags examen! Lovely! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar