fredag 15 april 2011

Freeeeeeeedag

Älskling har dragit iväg på matteprov och jag ska snart sätta igång med mitt plugg! Ja så ser väl i stort sett hela min dag ut.. Bara massa plugg.. För sen ska jag ta helg !! (: Och då vill man ju vara värd de.. ;) haha




Måste bara fråga hur skum kan en data få vara egentligen? Alltså msn har ju varit försvunnen från datan hur länge som helst nu.. Även fast jag har försökt ladda ner det hur många gånger som helst utan resultat så har det varit spårlöst.. Men nu när man sätter på datan så helt plötsligt vad tror ni ploppar upp där nere i det högra hörnet jooo om inte msn rutan!! Jag håller på hoppa ur stolen haha.. Fattar allvarligt inte hur det kommer sig att den tittar fram sådär helt plötsligt efter så lång tid.. Men alf nu är vanliga msn tillbaka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar