måndag 18 april 2011

Måndag

Måndag: Ny vecka - Nya tag. Work all day. Kom hem för ett tag sen, det är riktigt skönt väder ute även fast det blåser när man cyklar. Men men det känns ändå som riktig sommarvärme! Helt underbart, det jobbiga är bara att eftersom det är så här varmt och fint väder nu så tror jag att det kommer regna hela sommaren.. Jag tror att det finns en risk för det tyvärr för det är det sista jag vill ha! En rengnig sommar nejtack! Vill ha sooooool och värmeeeeeeeee hela sommaren lång! . . . . . . . . . . . . . . . . Nu var väl tanken att jag skulle sätta igång med mitt plugg. Usch, jag har en massa att göra tills i morgon. Då jag ska träffa min klasskompis i skolan innan föreläsningen börjar och jag har lovat att jag skulle göra en massa tills dess som jag inte har gjort än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar