lördag 16 april 2011

Löördag

Vaknade som vanligt tidigt, ja klockan var väl före åtta någongång minns inte riktigt. Men jag låg kvar och mös med älskling ett tag till, pallade inte riktigt gå upp så tidigt lixom. Nu har i alla fall han dragit iväg på jobb och jag sitter här och funderar på om jag ska pallra mig upp och ta tag i disken.. En sån sak som man verkligen inte orkar ta tag i men känner att man måste göra.. Buuu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Semlan kommer hit senare för hon ska följa med mig och kika på en lägenhet i Gränby! Spännande! ;) Och sen ikväll blir det grillchill ute i Dalbyskogarna med sambo och paret! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar