måndag 11 april 2011

Stressa Stressa

Stressig dag på jobbet, typ alla var på APT möte och därför fick vi andra stressa ihjäl oss. Eller aa alla fall jag som hade larmet. Men nu är jag hemma i alla fall så skööönt! Ledig igen i några dagar så jag kan vila upp mig på nytt! ;)







Igår ja då åkte jag och gubben bussen ut till Österby då för att fira farsan. Dom bjöd på smörgåstårta som Linnea hade fixat från sitt jobb. Den var riktigt god! (: Mös där ute med familjen fram till kvällen och sen hade vi BBrace här hemma jag och Mange! Inte lite avis man blev på bror med familj då som precis kom hem från Mexico nu i veckan. En aning bruna sådär och de berättade om alla spännande djur som de sätt där borta!




Jag lär väl sätta igång med plugget igen nu strax, har en hel del kvar att ta tag i inför morgondagen då jag och mina två kurskompisar ska på intervju på Barnahus i Gävle! Man tycks aldrig bli klar någon gång fast man tycker att man pluggar så mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar