torsdag 7 april 2011

Torsdag

Slutade 12,30. Skulle egentligen ha väntat på att få fotografera mig klockan 14. Men jag pallade inte vänta så jag får väl ta mig en promenad till jobbet i morgon på min lediga dag. Haha lyckat! Så jäkla skönt för nu är jag ledig i tre dagar!! Ska bli så skönt att vila ut lite åtminstonde slippa gå upp när klockan ringer.. Med tanke på allt mitt plugg som jag ligger efter med! ................. ............................................................................................................................. 'mmkmmmmmmmm

Promenad till och från jobbet och det kändes verkligen som att jag skulle flyga bort.. Riktig storm ute! Galet juu.. Kan ju lova att det inte var det lättaste att ta sig fram på cykeln.. Huamig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar