fredag 29 april 2011

Fullspäckad dag!

Sorsa korven kom över en sväng på eftermiddagen! Mysigt värre! (= Vi kunde i alla fall konstatera könen på våra tre små ljuvliga saker, och vi kom fram till att det var två killar och en tjej! Jag hade rätt !! ;) Haha.. Nä men det är så att jag och Mange har haft ett liten vadslagning här hemma om när kattungarna skulle komma och hur många det skulle bli, och där hade Mange vunnit både och men nuså hade jag åtminstonde rätt på könen på dem!! :P

Vid fyra tiden tog jag mina små pojkar och drog upp till Gränby! Fullt med folk, alla passade väl på att vara ute i sista minuten inför helgen / valborg som vanligt! Jag hittade i alla fall lite nya kläder att ha på mig i morgon! Det vart även en vända på systemet och Kvantum! Väl avklarat så skulle vi egentligen åkt och tränat men Mange hade så bråttom hem till sin match som började klockan sju så vi strunatde i det.. Men dumma som vi var beslutade vi ändå att åka och kika på en lägenhet som vi blivit erbjudna i Uppsalahem. Även fast vi inte visste riktigt vart det låg så åkte vi och kikade och lovar att det inte var det lättaste att hitta.. Men tillslut så hittade vi rätt och att säga att det var en "lägenhet" var väl lite att ta i för det som fanns där i dagsläget var inte mer än en grund.. Haha men området var åtminstonde inte att klaga på! Såg så idylliskt ut så! :D

Nu är det bara till att TAGGA TAGGA inför i morgon !!! För då är det VALBORG !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar