lördag 9 april 2011

Saturday

Så har nästan hela lördagen gått oxå. Vaknade som vanligt as tidigt fast jag inte hade någon klocka så himla typsikt. Men som sagt det är ju en vanesak det där med att vakna tidigt. Vi började dagen med att storstäda hela lägenheten vilket var ett tag sen sist. Men nu glänser den som aldrig förr minsann! (: Sen gick jag och Mange ner till stan där vi tog bussen ut till Biltema där jag köpte en ny cykel! Som jag pratat om att göra i evigheter.. Inte minst förra sommaren då jag och Elin sprang runt i hela stan som galningar och letade cykel.. Men då fick vi tyvärr inget större napp och nu när sommaren snart är här igen så känner jag att jag inte kan vänta längre! Så alltså en cykel rikare idag då!


Sen cyklade jag upp till Gränby där jag mötte upp syster och Christoffer för att leta paket till farsan som fyller år i morgon! Full rulle som ni hör!


Och mitt plugg då? Som jag sagt att jag skulle ta tag i flera dagar nu.. Hahah nej, inte blivit riktigt så tyvärr. Så imorgon blir det till att ta tag i pluggandet och även hinna med en sväng ut till Österby och fira farsgubben på hans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar