tisdag 27 mars 2012

Tisdag den 27 mars

Redan tisdag, kan inte annat säga än att dagarna flyyyyyyger iväg. Förövrigt hade jag och Mange en super mysig helg i Sälen tillsammans med familjen. Där vi i lördags åkte nerför, tråkigt npg hade jag så fruktansvärt ont i låren så det knappt gick att ta sig nerför. En värk som sitter kvar än idag fast nu har det förflyttat sig till baksida vader istället. Usch, en natt kunde jag inte sova för det värkte så mycket.

Idag har jag tillbringat dagen på arbetet. Bra dag men ett plågsamt slut. Så nu är det otroligt skönt att vara hemma. Just nu gör jag ingenting annat än att vänta på att min karl ska komma hem. Till min förvåning frågade han mig i morse om vi skulle gå på bio ikväll, sötnosen! Kan det bero på att det är löningsdag för somliga?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar