fredag 2 mars 2012

Det nalkas födelsedagshelg!

Arbetat förmiddag, hajjar inte varför alltid fredagarna ska vara så stressiga på jobbet. När jag tagit mig hem tog jag tag i berget av disk som vällde över köksbänken. Nu är jag äntligen färdig med den och funderar hur jag ska lägga upp eftermiddagen.


Tänkte hinna ner en snabbis på stan innan det är dax att svida om. Planen är att jag ska vara på Gränby vid halv fyra, då jag ska hämta upp lillasyster och smörgåsårterna. Sen ska vi hämta Mange i Storvreta vid fyra för att sen dra ut till Österby. Mamma fyller år idag så ska fira henne en snabbis innan vi måste dra igen. För det är fler som fyller år, även min fina vän Moa fyller denna helg, vilket tänkte firas ikväll!








Men inte nog med det så är det stort kalas i morgon också då farmor fyller 90 år! :) På med kalashatten denna helg minsann!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar