torsdag 15 mars 2012

Heldag med pluggish!

Så har en heldag gått då jag ägnat mig åt studier. Började dagen med en promenad sedan begav jag mig i all hast till skolan där jag mötte upp gruppen. Klockan 10,15 hade vi litteraturseminarium som höll på fram till 12. När klockan då slog lunchtime så tog vi brudar bilen mot Luthagens livs där vi köpte lunch för att sedan fortsätta arbetet hemma hos Ebba.

Vi kämpade på flitigt fram till klockan fyra då jag drog mig hemåt, och i morgon fortsätter pluggandet fast på Blåsenhus såklart haha! :)

Nu på kvällningen har det lagats middag, tonfiskröra med pasta såklart! Min favorit!! :) Åh nu borde jag sätta mig ner och läsa lite inför i morgon som jag lovade att göra, även om den orken känns som totalt bortblåst verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar