söndag 4 mars 2012

Födelsedagshelg

I fredags drog jag upp en sväng på Gränby där jag skulle hämta upp lillasystser och alla smörgåstårterna. Det var inte lite heller, men fick som tur var plats i bilen haha ;). Hämtade sedan upp även Mange i Storvreta. Sen for vi hemåt bruket för att fira mamma som fyllde 47 år.

Efter ett kort besök så var vi tvugna att bege oss hemåt staden igen. Det var bara att skynda när jag kom hem för omfix inför kvällningen. Eller jag slängde ner allting i väskan för att göra mig iordning hemma  hos Moa. Jag och Elin hann med bussen och jag höll min tidsplan hihi.

Jätte mysig tjejkväll hos finaste som slutade nere på staden. Lördagen fortsatte med födelsedagsfirande då det stod 90års kalas på shemat. Jag och Mange hämta upp syster på Gränby även då innan vi for ut till barndomstrakterna. Där vi fick ännu mera smörgåstårta och alltid lika trevligt att träffa släkten!

Vi följde sedan med hem till mamma och pappa där vi tittade på Melodifestivalen - 2 chansen! Jätte trevlig och mysig lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar