torsdag 1 mars 2012

Intensiv dag!

Idag har jag varit ute och flängt hela dagen. Har haft ett och annat för mig. Började med att stiga upp vid åtta tiden, då jag tog en dusch och gjorde mig i ordning. Drog sedan till skolan där jag hade föreläsning mellan 10-12.

Efter det åkte jag raka vägen till gymmet där jag mötte upp Belli. Det vart ett intensivt pass och svetten rann som bara den! Jag fick skynda för jag hade en tid bokat vid 14 men hann utan problem. Allting gick jätte bra och hann hem en sväng och prata av mig lite med Elin.

Sen var det dax att dra igen. Hämtade upp mamma vid stationen strax efter tre för hon hade tid vid fyra på Actic. Hon har nämligen fått inflammation i benen pga överansträngning. Så snälla jag ställde upp som stjuss. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar! :) Sen får vi se vad eftermiddagen/ kvällen bjuder på, då Mange är ute på jobb ikväll för ovanlighetens skull hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar