söndag 18 mars 2012

MIn helg!

Elin hjärtat färgade mitt hår igår innan mamma och pappa kom på visit. En semla slank ner i magen och sen var det bara till att börja svida om in för kvällen. När jag var sådär halvfärdig stjussade snälla föräldrarna ut oss till Dalby och hem till Emelie och Pierre. Där det skulle hållas födelsedagsfest för en nyligen fylld 23 åring! Dock höll mitt illamående i sig även då så på hugget var jag tyvärr inte, men det var mkt trevligt ändå!

Tog taxi hem tillsammans med fina Moooies och (o)nyktra Nickepicke! Snäll taxichaffis stjussade hem oss ändå till kvarngärdet för en hundring extra, alltså mellan Norby och Kvarngärdet. Inte illa. Så vi slapp stå och vänta på bussen i en halvtimme drygt.

Nu på morgonen har vi kikat på BB, Elsas Värld och Extra Extra (det avsnittet där vi var med)! Nu efter att vi fått lite lunch i magen tänkte vi åka ut och kika runt lite såhär på söndagseftermiddagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar