tisdag 13 mars 2012

Inget konstigt alls

Hej alla glada!

Började dagen med en uppfriskande morgonpromenad, vilket var välbehövligt med tanke på att jag annars har tillbringat större delen av dagen framför den fyrkantiga burken. Jag och Ebba har som sagt suttit på Eko hel dagen med vårt PM. Jag måste få säga att vi har varit väldigt ambitiösa. 

Jag smet iväg runt fyra för att hämta upp Mange vid stationen. Då vi åkte till Actic för att träna, men ack så slut jag var idag. Men det var bara till att kämpa i alla fall!!






När vi kom hem tillagade jag Chili con carne till middag som vi precis har ätit, nu är det bandy och Hammarby såklart på tven! Där det för tillfället står 2-1 till bajen! Så ni kan ju ana vem som för tillfället är glad här hemma..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar