måndag 19 mars 2012

Dagen det

Dagen har beståt av lite klipp och klist med PMet. När vi väl kände oss färdiga så skickade jag in det. Nu håller jag tummarna på att det räcker till ett G! Lillasyster kom över på förmiddagen, vi drog en lunch på Subway i Boländerna och en visit på IKEA hanns även med. Sen ställde jag upp, hon har ju tjatat och tjatat om att få stjuss till Lager 157 en längre tid nu. Men eftersom att jag har kännt att jag inte hittade så mycket där så har jag inte velat åkt dit. Men så nu då i alla fall så var jag snäll och styrde kosan dit. Hittade som väntat ingenting men syster provade på hon..! Men alf så var det rea på skjortor (för män) så jag passade på att shoppa lite karln min! Han blev så glad så när han fick dem! (30 års present i förskott sa jag till han, då han baa men jag fyller ju inte år än, jag fyller ju inte förrän i sommar!). Å då jag lade fram att det var rea! ;) haha.

Jag och gubben tränade en sväng på Actic och sedan fick han äran att parkera bilen i garaget på hemmaplan. Vilket gick helt felfritt! Sedan har vi kikat gårdagen BB avsnitt och ätit middag - Korvståganoff och ris! Men seriöst ? Hanna J framför Kija?? Hur tänker svenkarna då om man får fråga.

Nu iaf så ska jag och Mange kika på en svensk rulle Arne Dahl, som Elin hade laddat ner och rekomenderade oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar