torsdag 13 september 2012

You did my day

Kunde som vanligt inte sova vidare bra inatt men lyckades ändå ta mig upp vid åtta för att bege mig ut på min 8 km rutt. Idag tog jag den på 1,10 inte illa! Sen var det bara hem och göra sig i ordning. Jag tog 10,09 bussen in till stan där jag mötte upp lillasyster. Vi skulle nämligen ut till Sko punkten vid IKEA och kika på skor och vi kom därifrån med 3 par skor! En bra deal när man får ett par på köpet vilket gjorde att jag fick mina par för 199:-! Väldigt bra tycker jag!

Jag tog mig upp mot skolan där jag skulle ha föreläsning men eftersom att jag kom tidigare satte jag mig utanför och njöt i solen! Så härligt med höstsol. Å när jag kom upp till klassrummet står det på dörren att lektionen är inställd! Lyckat! Å där hade jag suttit ute och väntat i dryga timmen på lektion hmmm.. Men ja då var det bara till att dra sig hemåt istället. Man tyckte ju då att läraren kunde ha skickat ut ett mail eller två..!

Mötte upp Mange som hade slutat för dagen när jag klev av bussen, så väntade med honom innan nästa buss kom. Han skulle nämligen in å träna (ovanligt, noo). Så när den kom gick jag hemåt å chilla lite innan han kom hem igen!

Nu står lasagnen i ugnen! Så strax nalkas middag! (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar