måndag 10 september 2012

Ett par dagar

Måndag idag och jag har varit på föreläsning i skolan och i stort sätt enbart lyssnat på läraren om helt obegripliga vetenskapliga saker. Skönt att lektionen inte var så långvarig. Å efter de så drog jag och Bella ner på staden och innan vi drog oss hemåt så passade jag på att införskaffa mig både ett par nya jeans och ett par kängor! Nu är det höst minsann! :D

I morse var vi ut på vår 8 km rutt och sen var det bara att svida om och ta tag i plugget innan det var dags att dra sig in till skolan.

I helgen har det varit full rulle, i fredags var jag ju som sagt på bio med Emelie och i lördags började jag dagen med en långprommis innan jag packade och gjorde mig i ordning för att köra ut till Dalby och hämta upp Semlan. Vi skulle till Västerås och hälsa på Elin där hon höll hur under helgen! En trevlig kräftskiva gjorde kvällen som senare slutade inne i Västerås! Mycket trevligt var det! När jag kom hem igår kväll tillbringade jag kvällen med min fina kärlek.

Nu väntar jag på att Bella ska komma så vi kan få klart vårt arbete som ska in till på onsdag, men skönt å ha det gjort så man får en dags ledighet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar