fredag 28 september 2012

Avslutar plugget och tar helg

Och nu tar jag helg.. Sitter i skolan och ska precis börja packa ihop alla grejer så jag kan bege mig hemåt..

Började dagen med en promenix, inte så kul med tanke på att det duggade de hela 75 minutrarna som jag var ute. Men trots dugget så tog jag den "långa" vändan idag. Vilket kändes skönt efteråt. Sen var det bara hem och fixa i ordning sig för jag hade nämligen tandläkartid klockan 11,10. En väldigt dum tid egentligen med tanke på att det förstörde som lite pluggtimmar för mig. Därför tog jag bilen upp till tandläkaren och åkte direkt till skolan efteråt när det var klart. Meeen, det måste vart det längsta tandläkarbesöket jag varit på när de skulle rensa tandsten (BARA TANDSTEN). Så noga hon var, och fan vad ont det gjorde! Nu efteråt känns det som att det är en mils avstånd mellan varje tand!

Här i skolan har jag väl lyckats åstadkomma cirka en sida på papper. Vilket känns helt okej med tanke på att jag har hela måndag, tisdag och även onsdagen på mig att slutföra mitt arbete. Så jag känner mig faktiskt inte så stressad, vilket är bra för då kan jag ta helg med gott samvete. En helg som är minst sagt fullspäckad! Men en rolig sådan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar