måndag 24 september 2012

Uppdate från den gångna veckan

Nåväl har inte hängt vidare mycket här den senaste veckan. Men jag ska försöka åtgälda det så gott jag kan..

Förra veckan bestod mestadels av en blandning mellan skola och jobb. Jobbade tisdagen och torsdagen och de andra dagarna tillbringade jag i skolan. I fredagskväll hade jag och min käre sambo en riktig hemma-mysar-kväll och i lördags var vi in en sväng till stan på dagen. Medan kvällen tillbringades med fina flickor ute hos Semlan i Dalby. Där vi bakade hemmagjord pizza och umgicks. Igår var det en Malin - Mange  utflyckt dag. Då vi åkte till Valbo köpcentrum och när vi ändå var i krokarna så bestämde vi oss för att hälsa på svärmor m, familj i Sandviken. På kvällen var det bajenmatch som vi såklart inte ville missa och som tur var så vann de med 3-1! :) BRA DÄR BAJEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar