torsdag 21 juni 2012

Torsdag

Började dagen med en joggingtur, fysatan så jobbigt det var! Usch..! Men skönt efteråt! Käkade frukost och beställde sedan vaccinering, besiktning samt ID-märknings tid till kissarna. Fick tid på måndag redan å de blir åtta veckor på tisdag om jag inte räknat fel. Så de passar ju perfekt. Står inte på förän de får flytta.. Tiden går så fort! Två stycken är tingade men lilla Freddy återstår. Hoppas att någon vill ha honom, annars finns ju inte så mycket val än att ha kvar honom.

Jobbar 15-21 idag. Så passar på att njuta lite av solen innan det är dags att tillbringa eftermiddagen inomhus. Jag känner att det gör inte sååå mycket att jag är blek som en albino just nu eftersom jag vet att jag har 3-4 veckors ledighet framför mig sen. Å då hoppas jag inerligt att det är sol också!! Jag är mest taggad nu på att jobba å tjäna lite kosing!! =)

Sen i morgon är det ju midsommarafton! Inte för att jag känner mig så taggat inför midsommar det här året. Börjar dagen med arbete sen på eftermiddagen åker jag och Mange ut till Österby och tillbringar kvällen hos mamma och pappa. Det blir nog mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar