måndag 25 juni 2012

Midsommarhelg

Då var denna midsommar över och vi får vänta ett år tills nästa. Jag tillringade min midsommarafton som ni vet i Österby. Vi hade en väldigt mysig dag där ute och vi åkte hemt på lördagsförmiddagen, då Mange skulle iväg och jobba. Själv svirade jag om och drog ut till vattholma där jag firade midsommardagen!

Igår ställde jag klockan på 11 och då var det bara upp och snygga till sig, och eftersom jag inte var körduglig på långa vägar fick vi ta bussen ut till Alunda där vi skulle fira bror. Men vi hade tur som kunde åka med mamma och pappa tillbaka eftersom dom skulle hjälpa oss med lite grejjer. Tjejerna följde även med och vi hade en riktig myssöndag tillsammans!

Idag åkte vi in för besiktning av kissemissar på eftermiddagen och nu på kvällen har jag förutom en joggingrunda hunnit med att få besök av Elin och hennes mamma som var och lämnade av de sista möblerna! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar