måndag 18 juni 2012

Förändring

Började dagen med en joggingtripp! Sen en promenad till Ica för å handla mjölk och sylt till gröten. Ja, Malin ska börja käka gröt till frukost igen. Bort med det mjuka brödet och in med det hårda.. IGEN! Som ni hör så gör jag ett nytt försök med att försöka vara nyttig! Efter en visit på vågen så kände jag att det inte fanns så mycket altenativ. Jag vill inte dö i förtid lixom. Mange gjorde samma misstag och vi insåg att med åra siffror så är det ett MÅSTE med en förändring i vår tillvaro. Vi visste ju båda två att vi gått upp... Men ni vet, när man får det svart på vitt är det ALDRIG roligt!! Det känns nästan som att det är dags att ringa Anna Skipper..!!





Grejen är den att jag vet ju att jag har klarat av att gå ner drygt 10 kg förut så egentligen varför skulle jag inte klara det den här gången? Men det är sjukt svårt!!! Speciellt att låta bli alla gottigheter.. Men samtidigt vet jag att bara man klarar det den första veckan så är det ganska så lätt sen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar