söndag 8 april 2012

Påsk helg

Hoppas ni alla haft en riktigt bra påsk! Det har jag haft alf som jag tillbringat tillsammans med min andra hälft uppe i Sandviken hos svärmor och co. Mycket trevligt! Då bilen inte är körduglig så hade vi tur och fick åka med Angelica och Gustav upp igår. Sen fick vi ta den kommunala vägen hem idag! Drygt och dyrt but thats life! ;) Och på onsdag har vi fått tid för service så efter det ska bilen vara som ny igen!

Jag hittade min katt i min pizzakartong på bordet för en stund sen! Ni kan ju tänka er vilket race det blev efter det..!!!

Annars då har jag lite ångest över mina studier.. Som är sista dagen i morgon för inlämning. Har läst halva boken cirkus så imorgon blir det minsann en lång daaaaaag! Huuua. Men känner ingen som helst ork för det idag.

Å sen kommer väl lite bilder.. När jag har lust! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar