onsdag 4 april 2012

Onsdagen den 4 april

Mitt liv är ett enda stort kaos just nu. Tankar som far hit och dit och jag vet knappast ut eller in. Men men dagarna flyter på för det. Man kan ju inte inte stoppa klockan bara för att man är virrig. Sååå alltså för er som är intresserade så har jag fyllt mina senaste dagar med studier. Läst engelska, vilket har gått sådär. Ni vet ju att Malin och engelska inte matchar så bra ihop tyvärr.

Annars har jag varit i Södertälje i helgen där jag, Mange och Linnea var och firade Angelica som fyllde 25! Riktigt roligt var det, kanske bjuder på någon bild sen om jag har lust.

Just nu är det mycket i skolan. Så hela min påsk kommer att bestå av studier. Har en reflektions uppgift som ska in på måndag alltså annandagpåsk. ROLIGT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar