lördag 14 april 2012

Helg

Idag har jag jobbat förmiddag i detta eländiga äckliga blötväder!! Fysatan så skönt det var att komma hem och IN, bara slänga av sig alla blöta kläder! Nu vill jag inte gå ut nått mera idag! Men om jag de slapp, icke sa nicke, ska dra ut till Österby och fira pappa som fyllt 55 år lite senare idag. Tänkte också att vi skulle byta till sommardäcken men hmm undra om det är läge för det med tanke på väderleken?!

Igår då var det minsann en fullspäckad dag. Började med en lektion i skolan då vi pratade PM skrivande, sen tillbringade jag cirka en timme i bibblan för att leta litteratur till mitt arbete. Efter det drog jag upp till Gränby en sväng där jag letade present till pappa för att sedan hinna hem en snabbis och käka lunch innan det var dax att dra vidare igen. Hämtade upp Bella och Jossan på stationen och sedan vart det träning på Actic. Vi hann även med Elgiganten o City Gross innan vi begav oss hem till Anna som skulle fixa våra fransar. Det blev en helkväll i Gränby med fina galna brudar!

Var ju inte så pigg i morse kan ni förstå..! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar