måndag 19 december 2011

Thailand



Tillbringade två veckor i Phuket tillsammans med min kära familj och sambo. Två fantastiskt underbara veckor på alla sätt och vis dock var vädret inte på topp varje dag men det var vad jag hade räknat med, det var ju ändå varmt lixom.


Det var flera år sedan jag tillbringade så många dagar tillsammans med mina föräldrar men det över förväntan. Inga intriger eller bråk alls.


Vi solade och badade mycket och besökte olika ständer och framför allt tillbringade vi många kvällar med att shoppa! Jag kan inte annat än att älska det där landet, människorna är så otroligt vänliga ocg allting är så billigt. Det var min tredje gång och jag kan garantera att det kommer att bli fler! Det som var så roligt var att även mamma och pappa gillade det, de var så faschinerade över att det kunde vara så varmt i december månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar