måndag 19 december 2011

Sverigeland

Anlände åter i Sverige förra onsdagen. Så nu har jag tillbringat ett par dagar i kylan igen och färgen bleknar fortare än fortast, tyvärr! Desto roligare är att jul och nyår inte alls är långt bort just nu. Vilket jag ser oerhört mycket fram emot!

Denna jul kommer inte att tillbringas i Uppsala utan vi far som vanligt omkring. Först en sväng till mormor på julaftons förmiddagen innan vi beger oss vidare mot Sandviken. Sedan på juldagen så åker vi tillbaka till Österby och firas med min familj! Jag tror att det kommer att bli en bra jul, bara marken får vara vit så :) Jag vill ha en vit jul!

Idag har jag arbetat på förmiddagen vilket inte var det lättaste att försöka cykla runt. Så jag fick gå omkring istället. Inge vidare att jobba inom htj under vintertid. Men jag ska inte klaga, jobbar ju inte så mycket nu för tiden så ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar