måndag 5 november 2012

My sweet day

Som sagt så ägnade jag förmiddagen till att måla i köket. Efter det tog jag mig en kort promenad på cirka 3,5 km för att efter det ta tag i min hemtenta. Som jag för övrigt inte har lagt ner många minutrar på, åtminstonde inte i text. Men idag fick jag i alla fall ner cirka 2 sidor, vilket känns bra!

När jag satt inne i pluggadet hörde min kära syster av sig och ville ha sällskap till Kista Gallerian, vilket hon såklart fick. Så jag gjorde mig i ordning och drog iväg till Upplands Väsby för att hämta upp henne, sedan besökte vi först min favorit Chilli butik!! Den är enorm och det finns så mycket fint som man vill ha!! Efter det gick vi några timmar i Kista Gallerian innan vi begav oss hemåt igen. Jag kom nyligen hem och nu tänkte sambo och jag kolla på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar