fredag 30 november 2012

Fredag!

Jag som skulle skriva resultat idag meeen efter tre ynka rader ger jag upp för denna vecka och tar helg! Istället tar jag bussen in till staden, där jag tänkte kika runt om det finns någon som skulle vilja klippa mig. Mina toppar börjar bli väldigt slitna OCH om jag ska kunna bli blond igen gäller det att hålla efter. För jag vill ju så gärna bli det igen och helst så snart som möjligt MEN har åtminstonde bestämt mig för att vänta tills nästa år.. Sen får vi se hur länge jag orkar vänta! ;)



 
 
 
Sen tänkte jag, när jag ändå är på stan, kika efter en ljusstjärna fast ingen stjärna utan en rund sak som man kan hänga i fönstret om ni förstår vad jag menar! :) Det är ju nämligen första advent på söndag så är ju hög tid för pynt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar