tisdag 16 oktober 2012

Uppdate

Lite uppdate från senaste dagarna då. I fredas tillbringade jag dagen i köket, det var bakning som stod på shemat. Bakade både snickerskaka och chokladbollar i mängder. Å på kvällningen kom min fina vän Emelie på besök. Vi lagade middag och hade en trevlig kväll tillsammans. Å i lördasg firade jag 23årig födelsedag. På förmiddagen passade jag och älskling på att städa hela huset innan vi åkte in till Gränby för att hämta smörgåstårtan som vi beställt av lillasyster. På kvällningen blev jag sedan firad med fin fina paket och god fika å sällskap. Kunde inte bli bättre!!

Idag har jag varit i skolan på första handledningstillfället. Så nu börjar allvaret på riktigt. C-uppsats here I come!! Ligger i soffan för tillfället å är tröttare än tröttast, men ska ändå lyckas ta mig in ännu en vända till stan och umgås med bästa vännerna Elin och Tommy ikväll! :) Å menar de vill man ju inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar