fredag 5 oktober 2012

Fredag

Jag skickade in min hemtenta i onsdags oh känslan av det är nog att det får bli som det blir. Får jag göra om den så är det ett senare bekymmer. Senare på eftermiddagen åkte jag in till stan för att besiktiga bilen i regnet. Dock gick den inte igenom pga att ena halvlyset hade slutat fungera så jag åkte direkt till bilfirman efteråt, å där hade jag tur som fick det fixat på engång! Och GRATIS dessutom så det kunde inte bli bättre. Nu hoppas jag att vi kan bli av med den bara. För vi ska nämligen köpa en ny bil (automat) för min käre karl äntligen har tagit sitt körkort!! :) Så glad för hans skull!

Igår hade jag lektion på förmiddagen och när jag senare kom hem var jag så trött att jag somnade på soffan och vaknade lagom till älskling kom hem. Å han hade med sig Bella då vi skulle plugga en snabbis, eller rättare sagt skicka in vår "profil". Där vi skulle skriva vad vi tänkt att skriva examensarbetet om!

Nu väntar jag i stort bara på att min käre ska komma hem så vi kan bege oss in till stan. Vi ska nämligen ut och käka och sen gå på bio! Mysig romantisk fredagskväll helt enkelt!! < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar